Brisbane, Surfers Paradise & Byron Bay (23-31/10)

31 oktober 2018 - Byron Bay, Australië

Wat gaat de tijd toch vreselijk snel zeg! Ik ben gewoon al één maand onderweg 😱😳.

Mijn eerste dag in Brisbane kwam ik savonds aan, die avond niet veel meer gedaan. Vooral genoten van het feit dat ik 2 nachten in een 4 persoons dorm slaap haha, leek bijna wel een prive kamer. Mijn 2e dag in Brisbane had ik met Victoria afgesproken, mijn Italiaanse vriendin haha. Ze werkt in Brisbane als een au pair, ik had haar een week eerder ontmoet in Airlie Beach. We hebben samen heerlijk genoten van het mooie weer ☀️ en in de avond lekker uit eten geweest. Dat was even genieten zeg, ik hou dr van😍😋.

De volgende dag ging ik al weer door naar Surfers Paradise, deze stad staat ook wel bekend als het Las Vegas van Australië. En dat begrijp ik wel want ik denk dat ik in nog geen uur wel 6 hummers heb gezien haha.

De dagen daarna heb ik vooral veel gewandeld in de stad. Super toffe winkels ook met hele leuke kleren, alleen ik kan natuurlijk niet zo veel kopen omdat ik maar met een rugzak reis haha. Dus ik heb mezelf ingehouden en 1 shirt gekocht met lange mouwen, vast voor Nieuw Zeeland want daar is t net even iets minder warm☺️. Savonds had ik nog wat gedronken in mn hostel met 2 Belgische meiden welke ook op mijn kamer verblijven, was leuk🤗.

Ook ben ik nog een dagje naar Lamington National Park geweest. Mooi om te zien maar om eerljjk te zijn ben ik gewoon al te verwend, nú al haha omdat ik dit niet heel bijzonder vond. Maar toch een leuk dagje gehad hoor.

En dan al mijn enerlaatste plaats in Australie, Byron Bay. Dit is ook écht weer een super leuk plaatsje en staat ook bekend als een soort van hippie stadje ☮️✌🏼. Hier sliep ik in totaal 3 nachtjes. De mensen zijn echt zó vriendelijk en relaxed hier, daar blijf ik mezelf na 4 weken nog steeds over verbazen... Mijn eerste dagje hier kwam ik Lyndi en Nynke toevallig tegen (de 2 meiden die ik op Fraser Island heb ontmoet☺️) op straat. De middag hebben we lekker een beetje rondgelopen en winkeltjes gekeken hier. Savonds gezellig nog wat gedronken samen🍸, dronken wordt je hier niet snel want de drank is hier duurder dan in Nederland haha😬.

De volgende dagen was t wat slechter weer, beetje de hele dag regen gehad helaas. Dus heb ik een beetje gewandeld als t droog was, netflix gegeken en verder rustig aan gedaan.

Zo meteen heb ik de nachtbus naar Sydney waar ik heerlijk 12,5 uurtjes in mag vertoeven😩... Maar goed dan ben ik wel in Sydney🤗, ben heel benieuwd hoe het daar is!

Liefs van mij, X 😘

1. Pauline:
    31 oktober 2018
    lieve Louise...wat fijn en leuk om weer wat te lezen van je😍
    Wat ben je lekker aan het genieten en wij genieten met je mee!
    Fijne tijd liefs Ries en Pauline
  2. Opa en opa treffers:
    31 oktober 2018
    Heel leuk Louise jij komt zo toch al op heel veei plaatsen Lief van jou dat jij zo veel laat horen aan ons. Nog 4 maanden en geniet er maar van .Liefs van jeOpa en Oma
  3. Dik en Anja:
    Op naar Sydney.
    Veel plezier en geniet er ook daar weer van. Dat zullen weer heel andere ervaringen zijn.
    Knuffel uit Dussen
  4. Ina:
    1 november 2018
    Lieve Louise je hebt het super naar je zin dat is fantastisch.En al een maand om😘 het gaat snel. Genieten maar in Sydney. En dan dinsdag naar Nieuw Zeeland weer nieuwe avonturen. Veel plezier schat, liefs van Mams❤️We spreken elkaar weer snel😍
  5. Roosje:
    1 november 2018